piątek, 2 stycznia 2015

Czy Ty też to widzisz?

Ale ciekawa nazwa....Napewno jesteście ciekawi o co mi chodzi,prawda?
To o co Ci chodzi?
A o taką jedną sprawę...
Ale jaką?
O to,że MSP się zmieniło.
Jaśniej,jaśniej.
O tym dowiesz się w poście!
A więc,żeby nie trzymać Was w niepewności powiem Wam.Chodzi mi o tolerancję,a raczej brak tolerancji wobec użytkowników MSP.
-No ale o co Ci chodzi..?
O to,że użytkownicy już mniej sobie pomagają,mniej (a inni wogule wcale) są mili.
Czy teraz użytkownicy sobie pomagają?
(Nie mówię o wszystkich MovieStars)
No,pewnie! Pomagają!! Gdy da się im coś.
Nic nie zrobią sami tylko za nagrody i tak w kółko...
Czy użytkownicy ZA DARMO dają sobie coś z listy życzeń?
Nie!A jeśli już dadzą to dla jakiejś sławnej osoby,a nie dla potrzebujących.Nie pomyślcie,że chcę kogoś obrazić.Sama NIE jestem ideałem z resztą każdy nie jest.Chodzi mi tylko o to,że inni są.....Ale,ok przejdźmy do posta.No i to na tyle....Dziękuje,że znalazłeś/aś czas na przeczytanie tego posta.Dziękuje,paa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz