poniedziałek, 5 stycznia 2015

Jak wygląda życie na MSP?

Hej!,a raczej Dobry wieczór! Post dziś późno  i czemu nie piszę jego Julka,tylko ja? Otóż nasza panna Julia poszła na długi spacer :D Ale myślę,że ze mną nie będzie aż tak źle...Ale do tematu!!!

W dzisiejszym poście będzie opisywane życie na MoviestarPlanet,tak jakby "Pamiętnik moviestarki".

Jak wygląda życie na MSP?
Pięknie! Gdy masz 1000 level,100000 sc i 10000 diamonds.Ale ogólnie to jest fajne nawet tylko,że tak zwani małopoziomowce nie są tolerowani :( A ja może Wam opowiem o moim życiu na MSP.



Wchodzę,patrzę na dole na moich znajomych online i na moją MovieStar,która wykonuję jakąś animację.Patrzę,a tu obok znajomych jest dymek.Myślę sobie "O,ktoś napisał do mnie".Odpowiadam i potem kończy się rozmowa.Idę na chat pogadać z ludźmi,zobaczyć nowości i poprostu pogapić się na bogate moviestars z vipem.Idę na forum pobawić się w gry tekstowe,poodpowiadać na zagadki i rozwiązywać Quizy.
W tym listopadzie miną już dwa lata mojego życia na MovieStarPlanet.Czasem sobie myślę "Czy to ma sens poświęcać tyle czasu na grze? Może nie byłoby lepiej spędzić tego czasu z rodziną i przyjaciółmi?".


Ludzie od tego czasu bardzo się zmienili.Zrobili się niemili,stali się agresywni i podli.
-I jak tu spokojnie sobie grać?!

Teraz MSP jest inne.Lepsze? Nie sądze...
Wiele było moich zamiarów,żeby odejść,ale dużo było wtedy wiadomości "Nie odchodź! :(" lub "To już Cię więcej nie będzie? :(".Na szczęście poczekałam i poznałam miłe chwilę i ludzi.Jak np. dzisiejsza impra u mnie,to był czad :D
Więc powiem,że MSP jest fajne.


Ale się rozpisałam! To do zobaczonka!!




Paa!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz