sobota, 14 lutego 2015

Poradnik:Jak robic screeny i wrzucac je na bloga?

Hej,
Tu Gabrysia.

Dziś będzie poradnik na temat "Jak robic screeny i wrzucac je na bloga ?"
Od początku zacznę,że najlepiej posiadac lub ściągnąc program LightShot. Jest tutaj (KLIK!)

Czemu warto go posiadac?
Po 1.Nie trzeba w paincie wycinac niepotrzebnych części.
Po 2.Sama nie wiem,dla mnie jest poprostu wtedy łatwiej.

ZACZYNAMY!
Gdy mamy pobraną aplikację pojawia ona się nam w prawym dolnym rogu,o tak:
Teraz pozostaję nam wybranie miejsca do zfotografowania!
Ja np. wybieram mój pulpit z komputera.

Teraz na klawiaturze w prawym górnym rogu klawisz Print Screen SysRg:
Klikamy i zaznaczamy wybraną częśc wchodzimy w np. painta i klikamy ctrl+v:
Ja wybrałam cały mój pulpit.

Teraz wrzucamy w posta!!!!!!!!

1.Wchodzimy w "utwórz nowego posta" i klikamy to okienko:
(Kliknij,aby powiększyc :) )
Wyświetla nam się takie coś,wtedy klikamy "Wybierz pliki"
I ja np. będę  wstawiac ten screen pulpitu:
Klikamy "Dodaj wybrane" i gotowe!!

To tyle
Paa!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz