sobota, 19 września 2015

Konkurs na... REDAKTORA!

Cześć, Moviestarki!

Z Gabrysią postanowiłyśmy zorganizować konkurs na redaktora bloga!
Wymagania są proste!

-konto na Gmailu lub konto Google
-konto na MSP
-czas, chęć na pisanie postów, jednak nie pisz postów na siłę
-dość dobra ortografia, jeden błąd nikomu nie zaszkodzi, ale wyrazy typu "muj" "żeczy" raczej nie są mile widziane...

A teraz jak się zgłosić?

A tak:

1. W komentarzu piszesz notkę, ale o sobie, swoim doświadczeniu itp.
A jeśli masz bloga lub piszesz na jakimś, to podaj link do niego. Napisz w niej również swój nick na MSP, imię, wiek itd.

2. Do swojej notki próbnej dopisz gmail, abyśmy w razie zwycięstwa mogły wysłać Ci zaproszenie do współtworzenia bloga.

3. Po prostu czekaj na wyniki!

Macie czas do 25 września, po tym czasie zostaną ogłoszone wyniki.

Pozdrawiamy!

Aga i Gabrysia


1 komentarz:

  1. Cześć, mam na imię Brydzia (Brygida), mam 11 lat i bardzo chciałabym pisać na tym blogu. Jestem początkującą bloggerką, ale mam nadzieję, że szybko się dostosuję. Mój nick to zlota gwiazda1000. (bez kropki)
    Będę prowadzić różne serie.
    Lubię robić looki i zmieniać styl.
    Mam nadzieję, że zostanę tu redaktorką.
    Pozdrawiam,
    Brydzia, zlota gwiazda1000

    OdpowiedzUsuń