sobota, 14 listopada 2015

Look z pierwszych stron Top.= Przeczytaj, zanim osądzisz.

Cześć?

Przejdźmy do konkretów. Tak, nie mam czasu; nawet na MSP. Teraz doszedł mi dodatkowy basen. (ŁĄCZNIE OK 30 KM TYGODNIOWO)
Osłabłam w nauce, mam lekkie problemy ze zdrowiem. W każdą sobotę zawody. Nie mam lekko, naprawdę!

Przejdę do posta.

Look'i z pierwszych stron naszego różowiutkiego Top. Było to na wielu innych blogach, wiem. Jednak dlaczego ja nie miałabym również zrobić coś takiego?

Look ze stron 1-4+skład #1                                                                              Źle przycięłam ;c


Skład #2

Paleta

Look ze stron 7-10

Jest w stylu takiej agentki. Tylko trzy rzeczy, a jest całkiem ładny.


Czarny umiecie znaleźć, (mam nadzieję) a resztę zostawiamy bez zmian. Był to ostatni look dzisiaj, do następnego posta ♥

/Aga
Tak, zrobię nowe logo ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz