niedziela, 4 stycznia 2015

Australijskie MSP

Hejka! Jak podobał Wam się post mojej nowej redaktorki? Ja myślę,że bardzo spoczko,ale to nie dla mnie piszę posty.
Tylko dla Was :)Więc ogólnie to już bym ją do końca przyjęła,ale okres próbny jest do 10 stycznia.......



A więc weszłam sobie dziś tak tylko rzucić okiem na australijskie MovieStarPlanet.Zdziwiło mnie parę rzeczy,otóż:
-Pierwszy art w top miał tylko gdzieś z 300 love it.
-Pierwsza osoba w Higscores miała zaledwie 39 level.
-Przy zakładaniu konta trzeba podać rok i datę urodzenia.

Dlaczego trzeba podać datę urodzenia?
Niewiem po co im to.Może,żeby nie grały tam nieodpowiednie do wieku osoby?
Niee tam można było wybrać rok od 1963 (czy tam coś takiego) do 2015 (naszego teraźniejszego).

Ogólnie mówiąc Australijczycy to leniuchy!!!


Czemu artbooki w top mają tak mało love it?
-Nie chce się im lajkować?
-Nie robią fajnych artów?


Niewiem,niewiem,niewiem...
Niewiem,niewiem,niewiem...



 Pa,pa i zapraszam na kolejne posty moje i Julki!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz